Thursday, April 6, 2006

party over here....

Ok, who's bringing the chick-beer and more chips.  We'll start our Friday on Thursday.  I got the bean dip...

     

and the last person who shows up has to bring ice!  Everybody knows that by now, right?

 

15 comments:

  1. OMG you bitch...that looks soooo good!  How bout I just bring myself...every party needs some Nae-Nae.

    ~V~

    ReplyDelete
  2. UM yeah !!!!!!!!!!! IM coming I ll bring stuff for uncle irvs famous margaritas and some coors original okay!!!!!!!!!!! cont me in a  need a big party!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. That looks sooooooooo delicious!
    Lisa

    ReplyDelete
  4. that looks so good..................Jules xx
    http://journals.aol.co.uk/jules19642001/Itsmylife/

    ReplyDelete
  5. oh my Gawdess that looks great, so be it if I have to bring the ice, jut save me some of that there dip. PLEASE!!!!
    lol
    have a good one
    Missy

    ReplyDelete
  6. Heyyyyyy!!  As luck would have it, I JUST got back from the store with the chick beer.  It's even mexican-ish...margarita and pina colada.  <g>

    ~Em

    ReplyDelete
  7. You are one mean woman!  What movie are we gonna watch?
    Traci

    ReplyDelete
  8. oh that looks soooo good!   im drooling...lol

    ReplyDelete
  9. Wow that looks good...you have me drooling here!!

    ReplyDelete
  10. I'll bring the baked goods for when we get the munchies later.  LOL!  YUMMY!
    Hugs and love,
    Lisa

    ReplyDelete
  11. Mmmmm!  Anybody who has such a blatant fondness for black olives is okay in my book!!

    Russ

    ReplyDelete
  12. yummy!!!!!!
    Becky

    ReplyDelete
  13. On my way, bringing ROOTbeer, ROFL.  Mmmmmmm, looks so good and I am soooooooo hungry.

    Love ya,
    Suse
    http://journals.aol.com/Rjet33/CountryLivingSouthernStyle

    ReplyDelete
  14. I love Mexican beandip!  

    ReplyDelete

Talk to me, people! Otherwise, I'm just talking to myself....